پیام فرستادن
خانه همه موارد

بلژیک UV LED CHIP

گواهی
چین Shenzhen Learnew Optoelectronics Technology Co., Ltd. گواهینامه ها
چین Shenzhen Learnew Optoelectronics Technology Co., Ltd. گواهینامه ها
نظرات مشتریان
Learnew آنچه را که خواسته بودیم، سریع و خوب تحویل داد.خوشحالم که با Learnnew کار می کنم، او می تواند به طور دقیق در مورد محصول به من بگوید و در وقت من صرفه جویی کند، آنها بسیار حرفه ای هستند

—— بازرگانی اشرف

می خواهم از این تامین کننده برای خدمات فوق العاده اش تشکر کنم. توجه آنها به جزئیات، پاسخ های به موقع و تحویل در زمان از انتظارات من فراتر رفته است.من منتظر آینده ام

—— هکتور بوستیلو

من کاملا تحت تاثیر عملکرد این تراشه های UV LED قرار گرفتم. آنها خروجی UV قابل اعتماد، کارایی بالا و طول عمر طولانی را ارائه می دهند. یک سرمایه گذاری عالی برای هر برنامه UV!

—— علی محمد

طراحی این تراشه های COB LED فوق العاده است. آنها جمع و جور هستند، نصب آنها آسان است و نوردهی بسیار خوبی را فراهم می کنند. من از عملکرد آنها بسیار راضی هستم!

—— فابیو آنتیستا

چت IM آنلاین در حال حاضر

بلژیک UV LED CHIP

April 22, 2024
آخرین مورد شرکت بلژیک UV LED CHIP

مشتری از بلژیک

 

پروژه: CHIP UV LED

 

شهرت خوب برند بسیاری از مشتریان قدرتمند را از خارج از کشور برای بازدید از شرکت Shenzhen Learnew Optoelectronics Technology Limited جذب کرده است.

 

در 20 اوت،2023مشتریان بلژیکی به نمایندگی از شرکت شرکت ما را بازدید کردند. همراه با Devin XU از بازدید گرمای مشتریان بلژیکی استقبال کرد.

مشتریان بلژیکی به طور سیستماتیک به کارگاه تولید و اتاق آزمایش ما مراجعه کردند تا روند تولید LED را تماشا کنند و با شرکت تجارت کنند.

در طول این بازدید، تکنسین بخش تولید شرکت ما به مشتریان طیف وسیعی از فرآیندها و معرفی محصولات را معرفی می کند و به سوالات مشتریان پاسخ های حرفه ای می دهد.

بعد از آن، دو طرف به اتاق کنفرانس آمدند. مشتریان بلژیکی قدردانی عمیق خود را از مقیاس، قدرت، کیفیت محصول و فناوری تحقیق و توسعه شرکت ابراز کردند.و تمایل قوی خود را برای دستیابی به همکاری طولانی مدت و عمیق ابراز کردند..

و "ديوين ايکسو" مدير بخش تجارت خارجيبا بیان اینکه این همکاری به تدریج بازار خارج از کشور خود را گسترش می دهد تا با مدیریت دقیق خود بهترین محصولات و خدمات را به مشتریان ارائه دهد، تکنولوژی پیشرفته و توسعه پایدار.

 

علاوه بر این، دو طرف همچنین جزئیات فردی را مورد بحث قرار دادند. مشتریان بلژیکی تمایل خود را برای همکاری با محصولات CHIP UV LED و سیستم ضدعفونی UV ابراز کردند.همه ميدونستن که اين دو سري در داخل و خارج از کشور به خوبي فروخته ميشن.

اطلاعات تماس
Shenzhen Learnew Optoelectronics Technology Co., Ltd.

تماس با شخص: Devin

تلفن: +86-15818602704

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)